Click me! Click me!

Tuesday, September 13, 2011

Promo : Moving Out Sale & Giveaway

well actually this is not a story ok..
just want to share with all my friends..
this blog belogs to my very old friend..
my very best friend ....Ely
kitorang kawan since tadika lagik tau
punya la lama tu....

actually dia nak pindah ke umah idaman mereka..
sure besar gile umah dia tu kan
dengar cerita ada 5 bilik..
ni yang tak sabar nak terjah umah dia tu..

so, umah baru definitely la nak perabot barukan
diorang ni decided nak jual ler perabot yg kat umah lama ni

selaku kawan lama kan...nak la berjasa skit..tak mau banyak2..hahaha
so sila la ke Moving Out Sale & Giveaway .....mana la tau..ada la barang2 yg anda berkenan..


Ely..aku dah promote konye lalaland ni..sebagai ganjaran aku nak kerusi makan sami masa kecik..tak kira nak jugak!kakakaka..ayat kejam..

3 comments:

  1. pergh!!!! elly pindah rumahh...
    dasatnyaaa 5 bilik!!!!

    ReplyDelete
  2. eeii mana komena ku tadik ilang. haa tengkiu2 sbb promote. aku manade jual sgt. sume letgo aje sapa yg nak. kalu charge tu bese sbb nk cover duit lori & sama2 la sedekah kat charity hehe..

    kusi mkn sami tu bleh dipakai smpai ke beso. maap la ek. itu utk simpanan hahaha


    rozy ko jgn la buat cam hebat sgt.; kecik aje umah aku :p kang kalu aku dh pindah leh la ko dtg visit..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...