Click me! Click me!

Friday, June 10, 2011

Nora Elena



Hadoi!!! macam mana mama bleh terjebak dgn cerita ni...dah tengah2 episod baru mama follow..siap gaduh2 ngan Abang Kimi & Adik Raimi nak tgk cite ni..ye la asyik depa jer mengadap tv..mama pun nak gak...cerita nye memang menarikkan..sebenonye..mama tertarik kat pelakonnye jer..cantik..yg penting tu hero2 nye ENCEM ENCEM...kakakaka..mengatal plak...iye betul...cuba tgk ni...

tengok encem kan...
yang ni lagi encem wooo!!!!!

SINOPSIS NORA ELENA

Diadaptasi dari salah satu novel popular terbitan Karangkraf – Kasih Yang Suci, mengisahkan tentang perjalanan hidup NORA ELENA yang dihantui pengalaman pahit akibat dirogol 10 tahun yang lalu.

Drama arahan Jet Li itu berkisar tentang kehidupan seorang perempuan bernama Nora Elena (Siti Saleha) yang sentiasa dibayangi detik hitam dia dinodai seorang lelaki yang bernafsukan binatang.

Selepas 10 tahun berlalu, Nora akhirnya berjaya menyingkirkan memori pahit itu setelah bertemu cinta hatinya, Idham (Zul Ariffin).

Rancangan membina rumah tangga bersama Idham dilanda badai apabila Nora mula rapat dengan majikan Idham, Seth Tan (Aaron Aziz).


Cemburu mula menguasai Idham lantaran salah faham yang timbul dan sekali gus membuat keputusan membatalkan perkahwinannya bersama Nora.


Tindakan drastik Idham membuatkan Nora benar-benar terpukul dengan keadaan yang dialami dan secara tidak langsung mengundang kembali kisah silam yang telah lama dibuang jauh.

Dugaan demi dugaan menimpa Nora serta pelbagai cemuhan terpaksa ditelan walaupun cintanya terhadap Idham sememangnya tulus dan ikhlas.

Di kala itu, Seth menghulurkan tangan dan menawarkan diri sebagai pengganti Idham dalam hidup Nora. Seth bersedia menghilangkan penderitaan Nora dengan mengahwini Nora.

Sejauh mana kejujuran Seth dan terleraikah persoalan siapakah yang menodai Nora satu ketika dulu? Semuanya bakal terjawab dalam drama meruntun jiwa yang turut dibintangi Erry Putra dan Puteri Fateen itu.

3 comments:

  1. wohooo!! hang pun dah kena penangan NE rupanya.. :p

    ReplyDelete
  2. sbbkan mamat eid tu la aku melekat depan tv...kakakaka...

    ReplyDelete
  3. he..he...sume org tgh glerrkan ctr nora elena ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...